I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, January 3, 2011

TenTanG bLoG Ku

Cara Kehidupan HR  aku dapat name ni daripada ayat Life Story maksud sebenar lain kot...hehehehehe
HR tu bukan Hardstyle Republic tapi Hairil Rahimi name aku lah senang cite HR tu....hahahahaha
aku buat blog ni pada 1.Januari.2011 kire baru lagi lar kot......hehehehehe
sebenarnya da lame aku nak buat blog tapi maklumlah aku ni noob(tak tau nk wat) setiap kali aku wat tak jadi.....so bile asyik xjadi jerr aku pon malas lar nk blogging ni.....so pada tarikh yg tertere tu aku terjumpa pulak cara nk edit blog bg kemas dan shomel.......aku pon ape lagi pantang jumpe terus aku buat satu blog baru......mule2x blog ni agak suram sebb xde lagu dan sebagainya larh yg sepatutnye ade....apepon blog ni akan jadi tempat aku luahkan segala pahit manis yg berlaku dalam idup aku....errrmmmmmm aku rase sampai sini jela
sebab otak aku da blurr a.k.a bengap.....so terima kasih lar kpd follower blog aku yg sggp bace post ni...hahhahahahha Assalamualaikum......

No comments:

Post a Comment