I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, January 11, 2011

Barang2x Yang Aku Nak Sangat Satu Hari Nanti....

Alienware M11x ni laptop yg aku idam2xkan sejak aku mengenali dunia IT. Aku minat sgt produk Alienware ni sebab aku ni seorang yg minat gaming. Produk dye mmg ssuai utk individu yg suke main game. Bentuk menarik warne pon menarik harga.......eemmmmmmmmmm lagi la menariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik.... Tapi takpe satu ari nnt aku akan dapat gak laptop idaman aku ni, insyaallah!!


kalo tdi LAPTOP kerete plak....hahahaha...Toyota Celica aku suke sgt ngn kerete ni sbb bentuk dye yg kemas, sporty, dan comel....hahahahaha Harga pon xbegitu mahal tp minyak tak tau lar kn hehehe.... Tp apepon kereta ni jugak akan aku miliki dengan hasil usaha n titik peluh aku sendiri....kehkehkehkeh

No comments:

Post a Comment